środa, 29 kwietnia 2020

STATKI INACZEJ

Proponujemy Wam kolejną zabawę. Trzeba będzie się skoncentrować i uważnie odczytać punkty, które należy połączyć. Nie zniechęcajcie się. Trzymamy za Was kciuki 👌
Tabelkę spróbujcie narysować sami lub wydrukujcie

https://drive.google.com/file/d/1ynq8su68UwgYF1nrkOjKMqNMaM4Z8blI/view?usp=sharing


Środki dydaktyczne, materiały i narzędzia:
·                     białe kartki w kratkę A4, ołówek, linijka, gumka do ścierania ewentualnych pomyłek, kredki.
Czas pracy: bez ograniczeń czasowych
Przebieg zajęć:
·                     przygotowanie stanowiska pracy – biurko, stół z dobrym oświetleniem,
·                     zgromadzenie wszystkich potrzebnych materiałów,
·                     staranne narysowanie tabeli typu do „Gry w statki”, (pomijając literę I oraz O)
·                    zaznaczenia symboli cyfrowych i literowych według wzoru,
·                    (jeżeli uczeń ma możliwość, może schemat tabeli podany w scenariuszy, wydrukować),
·                    łączenie ołówkiem (przy pomocy linijki lub odręcznie) ze sobą wskazanych punktów:
 np.: 5D z 1H; 5H z 5N itd.
·                     sprawdzenie dokładności odwzorowania,
·                     kolorowanie według własnego projektu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz