ŚRODKI
DYDAKTYCZNE:
- kartki, ołówek, nożyczki, cyrkiel lub okrągłe
naczynia do odrysowania kółek, klej.
PRZEBIEG
ZAJĘĆ:
1. Dziecko przygotowuje stanowisko pracy
i niezbędne do pracy przedmioty.
2. Zaczyna od
krótkiej gimnastyki:
Skacz jak żabka, wij się jak wąż, wyciągnij
szyję jak żyrafa, zwiń się jak kot, rozciągnij się jak rozgwiazda.
3. Dziecko
rozwiązuje zagadkę:
Gdy w gęstej siedzi trawie,
jest niewidoczna prawie.
Kum – kum!. Tak się odzywa.
Czy wiesz jak się nazywa?
jest niewidoczna prawie.
Kum – kum!. Tak się odzywa.
Czy wiesz jak się nazywa?
4. Dziecko
wykonuje obliczenia matematyczne aby otrzymać rozwiązanie zagadki:
Ułóż od
najmniejszego do największego wyniku.
15-7
|
A
|
|
12+6
|
A
|
|
20-14
|
Ż
|
|
7+8
|
B
|
5. Labirynt.
Pomóż żabce złapać muszki.
6. Na koniec dziecko może wykonać swoją własną żabkę :
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz