czwartek, 21 maja 2020

JA I MOJA RODZINA

Kolejne zadanie dla rodzinki. Może uda Wam się spędzić popołudnie na przeglądaniu zdjęć i wspominkach?😊 
Środki dydaktyczne, materiały i narzędzia:
·                     fotografie członków swojej rodziny,
·                     arkusz szarego lub białego papieru,
·                    farby,
·                     gąbki,

Czas pracy: bez ograniczeń czasowych
Przebieg zajęć:
·                    Uczeń (sam lub z członkami rodziny) ogląda album ze zdjęciami rodzinnymi,
·                     nazywa członków Rodziny: mama, tata, babcia, dziadek, wujek, ciocia, kuzyn, kuzynka itd.
·                    uczeń mówi głośno: „Co słychać w domu?”: odkurzacz, robot kuchenny, lecąca woda z kranu, itp, kto ma jakie obowiązki w domu,
·                    uczeń czyta samodzielnie lub prosi członka  Rodziny o odczytanie wierszyka i podczas czytania liczy na paluszkach ilu jest członków Rodziny w tym wierszyku:
„Ten pierwszy - to dziadziuś,
 a obok - babunia.
 Największy - to tatuś,
 a przy nim - mamunia.
 A to jest – córeczka mała!
 Tralalala, la, la...
 A to - moja rączka cała!
 Tralalala, la, la.”
·                    uczeń wymienia członków swojej najbliższej Rodziny, liczy ich, pokazując na paluszkach,
·                    na dużym arkuszu papieru, uczeń maluje (stempluje) farbami przy pomocy gąbek oraz paluszków jak widzi swoją najbliższą Rodzinę,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz